HTML

Sütifalva

Imádok sütni, de még sok tanulnivalóm akad. Így aztán igyekszem mindenféle régi és új receptet kipróbálni és tökéletesíteni. Gyerekkoromban az alapokat és a sütés örömét Nagymamámtól sajátítottam el, ezért amellett, hogy egészséges reform receptekkel és újdonságokkal próbálkozom, sütök régi, hagyományos dolgokat is, itt-ott kicsit megvariálva.

Friss topikok

  • Holdtündér16: @Andrass9: nagyon szívesen :) (2014.06.15. 13:48) Meggyes krémes - Hófehérke kedvence
  • Holdtündér16: @retard: Zabpehelyliszttel én fele-fele arányban szoktam, szerintem az a tuti :) Egyébként nyugodt... (2013.02.08. 14:23) Csokis keksz

Linkblog

Almás krémes

2015.10.23. 23:21 Holdtündér16

Régóta nem jöttem új recepttel, többek közt mert nem is nagyon sütöttem, ha pedig mégis, nem újdonságot. Egyrészt kevés rá a lehetőségem, időm, másrészt a kreativitásomat kicsit más irányba összpontosítottam :)
Ma azonban megszállt az alkotókedv és így most hozok Nektek egy új receptet :)

Almás krémes

Hozzávalók:
1,5 kg alma meghámozva, kimagozva, vékonyra szelve
3-4 ek kristálycukor fahéjjal keverve

Tésztához
8 tojás
18 dkg kristálycukor
20 dkg liszt
fél csomag sütőpor
8 ek víz

Krémhez
2 csomag vaníliás puding
15 dkg kristálycukor
1 ek liszt
8 dl tej
15 dkg vaj

A szeletelt almával kibéleljük a kivajazott tepsi alját, majd megszórjuk a fahéjas porcukorral.
A tészta hozzávalóiból elkészítjük a piskótát, a felét ráöntjük az almára és elegengetjük. A maradékhoz keverünk egy evőkanál holland kakaóport, majd azt is a tepsibe öntjük. Elegyengetjük és 180 fokos sütőben kb 10 percet sütjük.

A pudingport, lisztet, cukrot csomómentesen elkeverjük a tejjel és sűrű pudingot főzünk belőle. 
Amikor langyosra hűlt, belekeverjük a vajat és befedjük vele a süteményt. A tetejét megszórjuk reszelt étcsokival.

almaskremes.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutifalva.blog.hu/api/trackback/id/tr858015433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása