HTML

Sütifalva

Imádok sütni, de még sok tanulnivalóm akad. Így aztán igyekszem mindenféle régi és új receptet kipróbálni és tökéletesíteni. Gyerekkoromban az alapokat és a sütés örömét Nagymamámtól sajátítottam el, ezért amellett, hogy egészséges reform receptekkel és újdonságokkal próbálkozom, sütök régi, hagyományos dolgokat is, itt-ott kicsit megvariálva.

Friss topikok

  • Holdtündér16: @Andrass9: nagyon szívesen :) (2014.06.15. 13:48) Meggyes krémes - Hófehérke kedvence
  • Holdtündér16: @retard: Zabpehelyliszttel én fele-fele arányban szoktam, szerintem az a tuti :) Egyébként nyugodt... (2013.02.08. 14:23) Csokis keksz

Linkblog

Túrós-almás kevert süti

2014.06.19. 21:33 Holdtündér16

Igen, tudom, már egy ideje csak pikk-pakk és csak kevert süti van terítéken, és ennek több oka is van. Egyrészt mostanában ilyenekre van időm, vagy ha van is másra, az már nem újdonság itt. Másrészt, így talán kedvet kapnak azok is a sütéshez (tudnék példálozni, de nem teszem :)), akik eddig nem mertek nekiállni, de az ilyen egyszerű receptek rádöbbentik, hogy "de igen, én is tudok sütni" és "sütni jóóó" :) Ha legalább egy ilyen akad az olvasók közt, már megérte. Harmadrészt meg, a héten rám jött, hogy valami túrósat nagyon ennék már, de gondoltam, majd hétvégén. De hétvégére meg mást ígértem, és a túró iránti vágyam sem csillapodott az elmúlt 4-5 napban, így aztán ma előkaptam a hét elején vásárolt túrót és bogarásztam a receptek között.

Egy ehhez nagyon hasonlóra esett a választásom, apróságokat változtattam rajta csak - a szokásos liszt és cukor téma, és gyümölcsöt adtam még hozzá.

Hozzávalók:

3 tojás
20 dkg cukor (nálam ez most nád- és nyírfa, fele-fele arányban)
1,5 dl olaj
1 dl tej
1 citrom leve és reszelt héja
50 dkg túró
15 dkg finomliszt
15 dkg tk tönkölyliszt
1 cs. sütőpor
1 cs. vaníliáscukor
2 közepes alma, apróra kockázva

Megint csak egy kézi habverőre van szükségünk. A tojást elkeverjük a cukorral, olajjal, tejjel. A túrót, ha túl nagyszemű, kicsit törjük át, majd keverjük ezt is a masszához, az almával együtt. A végén mehet bele a liszt és irány a kivajazott tepsi, majd a 160 fokos sütő. Kb. 50 perc alatt sül meg. Ha kész, szórjuk meg porcukorral.

 IMG_8298.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sutifalva.blog.hu/api/trackback/id/tr956386291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása